Pagina 5 di 10 primaprima ... 34567 ... ultimoultimo
Visualizzazione dei risultati da 41 a 50 su 92

Discussione: Evento mil sim in Portogallo

  1. #41
    Recluta L'avatar di RAVEN
    Club
    Evil Militia
    Età
    54
    Iscritto il
    06 Oct 2006
    Messaggi
    590

    Predefinito

    very interesting

  2. #42
    Siamo tutti amici finché non c'é il conto da pagare... L'avatar di Craig08
    Club
    Legione Valdarno
    Iscritto il
    24 Aug 2008
    Messaggi
    879

    Predefinito

    che spettacolo

  3. #43
    Spina L'avatar di vincenzo_RC
    Club
    raids commando cecina
    Iscritto il
    03 Nov 2008
    Messaggi
    92

    Predefinito

    for lobo;
    i'm waiting abilitation for sag forum, and after i confirm the operators for the game..
    tanks.

  4. #44
    LoboPT
    Visitatore

    Predefinito

    hi,

    we do not have any official movie about rangers 2008 but there is a small movie made by one of the teams in the rangers mecanized force.
    in this small movie you will see some of the movements of this team by sea,land and air:
    https://br.youtube.com/watch?v=zgmnxtrgu8y

    lobo
    com.sub.air

  5. #45
    In attesa di conferma In attesa della conferma e-mail L'avatar di tiquana
    Club
    P.A.N.I.C.S.
    Età
    44
    Iscritto il
    22 Apr 2007
    Messaggi
    289

    Predefinito

    hai pm vincenzo...noi veniamo:-d se cè ancora posto

  6. #46
    Spina L'avatar di vincenzo_RC
    Club
    raids commando cecina
    Iscritto il
    03 Nov 2008
    Messaggi
    92

    Predefinito

    ok ragazzi grazie lista aggiornata.

  7. #47
    Spina L'avatar di vincenzo_RC
    Club
    raids commando cecina
    Iscritto il
    03 Nov 2008
    Messaggi
    92

    Predefinito

    visto il video, ma l'action dove sta?????
    speriamo in bene.......:-d

    for lobo
    i'm still waiting the autorization in the forum for confirm the number of players...
    for the moment 15,,,for the moment.......
    see u soon...

  8. #48
    In attesa di conferma In attesa della conferma e-mail L'avatar di tiquana
    Club
    P.A.N.I.C.S.
    Età
    44
    Iscritto il
    22 Apr 2007
    Messaggi
    289

    Predefinito

    ok abbiamo finito la riunione da circa 20 minuti,e forse dovrò domandarti 2 posti in più... ti dico con certezza mercoledì mattina.
    ciao

  9. #49
    LoboPT
    Visitatore

    Predefinito

    hi,

    well, you had everything in rangers 2008.
    from 5 kms march without any shots to atacks with 100 guys in a open filed, sentrys for hours without movings till atacks were some guys got really scared (15 guy attacked at night by 70 and this ones used tracers, about 100 flashbangs, cars and trucks with the lights on going against the enemies bunkers.

    at night one of the boats got stucked in a sand branch 2km in front of lisbon.
    these guys (players from north of spain) got out of the boat to the river water and push the boat out for about 300m.

    in the aerial atacks we had the "plane" geting up in the midle of the atacking forces abd starting droping airsoft granades, we tooked about 10 guys and almost we put out one atack buggy with grenads, they run to the wood and we lost their trace.

    it was great fun !

    lobo
    comsubair

  10. #50
    Recluta L'avatar di WALLY
    Club
    Six sat
    Iscritto il
    18 Nov 2006
    Messaggi
    1,420

    Predefinito

    questo si che è vero hsa!!!!

Pagina 5 di 10 primaprima ... 34567 ... ultimoultimo

Questa pagina è stata trovata cercando:

milsim

skared

SEO Blog
Licenza Creative Commons
SoftAir Mania - SAM by SoftAir Mania Community is licensed under a Creative Commons Attribuzione - Non commerciale - Non opere derivate 3.0 Italia License.
Based on a work at www.softairmania.it.
Permissions beyond the scope of this license may be available at https://www.softairmania.it.
SoftAir Mania® è un marchio registrato.