adesso mi chiederanno di cancellarla per non vedere setup SFG con la 226 nella stanza della vergogna! lol!
adesso mi chiederanno di cancellarla per non vedere setup SFG con la 226 nella stanza della vergogna! lol!
sorry...![]()
Ultima modifica di The_NightRider; 10/12/2010 a 19:14
Purtroppo Night ho scritto RIP con cognizione di causa...![]()
A French-speaking Special Forces NCO advises a Malian military counter-terrorism unit while training on raid tactics at a military installation near Bamako. Under the authorities of the State Department's Trans-Sahara Counter Terrorism Partnership and the DoD’s Operation Enduring Freedom (Trans-Sahara), U.S. Special Operations Forces provide persistent and consistent training and advisement to pre-designated African units whose mission is to secure the vast areas of the region. (Photos are provided by JSOTF-TS Public Affairs)
In primo piano la VIP light con il nastro è uno spunto...
A French-speaking Special Forces NCO watches weapons marksmanship training for a member of a Malian counter-terrorism unit during one of over 30 pre-scheduled military training engagements planned, coordinated and managed by SOCAFRICA’s JSOTF-TS. (Photos are provided by JSOTF-TS Public Affairs)
I due tizi del Mali in secondo piano (basco e stupida woodland) hanno i bossoli nelle orecchie, per la fotoricordo potevano anche toglierli... hi hi hi![]()
Ultima modifica di ual; 11/12/2010 a 19:15
Se ti riferisci ai "particolari" modelli di tappi per le orecchie nella seconda foto, si![]()
Ultima modifica di Ciclope; 11/12/2010 a 18:35